Kontakt z kurierem DHL

Data dodania: 2020-08-21


Globalizacja przyczyniła się do możliwości zamawiania najróżniejszych towarów przez internet. Jednak żeby dostać wszystkie te produkty, potrzebne są firmy kurierskie, które dostarczą wcześniej zamówione produkty. Należy pamiętać, że od czasu początku pandemii jest to najbezpieczniejsza forma zakupów, która nie angażuje nas bezpośrednio w kontakt z innymi ludźmi oraz towarem dotykanym przez innych. Zamówienia realizowane poprzez kuriera pozwalają na najlepszą pod względem bezpieczeństwa sanitarnego transakcje, w której towar dostaniemy prosto do domu, bez zbędnego kontaktu i narażania własnego zdrowia. Jednak w trakcie tego procesu warto jest wiedzieć jak skontaktować się z kurierem oraz firmą DHL, która realizuje nasze zamówienie.

 

Jak wygląda kontakt z kurierem DHL?

 

Zamówienie kuriera to nic trudnego, tym bardziej jeśli korzystasz z naszej strony FastPost, która zapewni najlepszej jakości obsługę, szybką, sprawną i łatwą, byś mógł w jak najkrótszym czasie zrealizować zamówienie. Na początek potrzebne będą wymiary paczki, waga oraz zaznaczenie, czy przesyłka ma być ubezpieczona lub też pobraniowa. Następnie po wycenie tej przesyłki nie zostaje już nic, tylko czekać aż kurier zadzwoni do naszych drzwi.

Jeśli chodzi natomiast o kontakt z kurierem DHL to możliwości są trzy. Pierwsza to formularz zgłoszeniowy na stronie firmy, który wypełniamy i odsyłamy. Drugą opcją jest czat internetowy, który pozwoli na pisemną wymianę informacji z pracownikiem działu klienta DHL. A ostatnim i zarazem najczęściej wybieranym rozwiązaniem jest infolinia, która pozwala na szybkie i sprawne przekazanie informacji na temat przesyłki. Należy jednak pamiętać o posiadaniu niezbędnych dokumentów, które umożliwią i ułatwią identyfikacje przesyłki oraz odnalezienie kuriera zajmującego się jej dostawą.

 

Jakie informacje należy podać dzwoniąc na infolinie DHL?

 

Każda przesyłka DHL posiada numer zlecenia oraz numer listu przewozowego. Te informacje będą niezbędne przy kontakcie z infolinią. Numer zamówienia będzie nam potrzebny do uzyskania informacji na temat usługi gdy przesyłka nie została jeszcze odebrana od nadawcy. Numer listu przewozowego jest żądany wtedy, gdy przesyłka nie dotarła jeszcze do miejsca docelowego. Pozwala to na zlokalizowanie przesyłki, zidentyfikowanie kuriera posiadającego paczkę, oraz uzyskanie do niego numeru telefonu.Będzie on także niezbędny w przypadku, gdy chcemy skontaktować się z działem obsługi na temat paczki, którą już otrzymaliśmy, list przewozowy jest generowany, gdy paczka zostanie już odebrana. Jest on niezbędny w przypadku reklamacji lub zażaleń, dlatego przed telefonem na infolinie warto zaopatrzyć się w jeden z tych numerów. Usprawni to cały proces pozyskiwania informacji oraz obsługi klienta. Oba te numery znajdziesz w panelu klienta, w szczegółach przesyłki na liście zamówień. 

Warto jednak pamiętać, że kurier mimo że nie ma obowiązku, to zazwyczaj zadzwoni do odbiorcy przed dostarczeniem paczki, by upewnić się, że ten będzie w domu.

 

Lista najważniejszych kontaktów do DHL:

DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
ul. Wirażowa 37
02-158 Warszawa

Dział Obsługi Klienta DHL:

Numer telefonu:
42 634 51 00

Godziny pracy:
Pn – Pt: 7:30 – 18:30

DHL Parcel infolinia

Numer telefonu:
42 634 53 45

Godziny pracy:
Pn – Pt: 7:00 – 20:00
Sob: 8:00 – 16:00

 

 





Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x