Kontakt z kurierem DPD

Data dodania: 2020-08-19


Przesyłki kurierskie są dziś tak popularne, że każdy z nas korzysta z nich regularnie. Do tak dużej popularności usług kurierskich przyczyniły się sklepy internetowe. Zakupu poprzez sieć robi już ponad 60% obywateli naszego kraju, dlatego wzrost na zapotrzebowanie usług kurierskich bardzo mocno wzrósł. Zakupy internetowe stały się tym bardziej popularne podczas pandemii koronawirusa, ponieważ są bezpieczne. Kluczowym elementem każdej przesyłki jest kurier, dlatego kontakt z nim powinien być jak najlepszy.

 

Jak wgląda kontakt z kurierem DPD?

Wysyłka przesyłki kurierem nie jest skomplikowaną sprawą, zwłaszcza jeśli robi się to za pośrednictwem naszego serwisu FastPost. Wystarczy podać wymiary i wagę paczki, zatwierdzić, czy ma być ona ubezpieczona, lub pobraniowa. Następnie jest wycena naszej przesyłki i już możemy czekać na kuriera DPD, który odbierze od nas przesyłkę. Jeśli chodzi o kontakt z kurierem DPD, to pierwszą możliwością jest skorzystanie z formularza kontaktowego, który dostępny jest na stronie DPD. Jest to jedna z najprostszych opcji, jednakże bardzo dużo klientów korzysta także z infolinii, a także, czy bezpośredniego kontaktu z wybranymi oddziałami.

 

Jakie informacje należy podać podczas telefonu na infolinię?

 

Jedną z najważniejszych informacji, jakie musimy podać dzwoniąc na infolinię DPD, to numer zamówienia kuriera, gdy przesyłka nie jest jeszcze odebrana, oraz numer listu, gdy jest została już odebrana. Wszystkie te dane znajdziesz w Szczegółach zamówienia na swoim koncie klienta na FastPost.pl w zakładce Zamówienia. Infolinia jest jednym z najczęstszych sposobów komunikacji z DPD, gdyż pomaga ona zlokalizować przesyłkę, a także np. przeprowadzić procedurę reklamacyjną. Kontakt z Działem Obsługi Klienta powinien następować zawsze wtedy, gdy klient ma jakiekolwiek wątpliwości.  Poniżej podajemy najważniejsze numery kontaktu z DPD:

 

Centrala w Warszawie

02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15 

 

Recepcja 
tel: 22 577-55-00 (w godzinach 9-17)

fax: 22 577-55-50

e-mail: dpd@dpd.com.pl 

 

Contact Center DPD Polska (Infolinia) 

(zlecenia, wyjaśnianie losów przesyłek)

telefon/fax: 801 400 373 lub 22 577-55-55

e-mail: cc@dpd.com.pl


Infolinia pracuje:

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00, 

w soboty w godzinach 8:00 - 14:00

 

Czy można dzwonić do kuriera?

 

Warto pamiętać, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do nas, odbierając, lub dostarczając do nas przesyłkę, chyba, że wykupiliśmy wcześniej taką opcję. Jednakże zazwyczaj jest tak, że kurierzy zazwyczaj dzwonią, by doprecyzować termin dostawy. Warto pamiętać jednak, że dzięki formularzowi śledzenia przesyłek, po dodaniu numeru konkretnej paczki możemy również wygenerować numer telefonu konkretnego doręczyciela naszej przesyłki. Jest to bardzo praktyczne, ponieważ pozwala na doprecyzowanie np. godziny, czy terminu dostawy przesyłki. Jednakże nie każda firma kurierska podaje numer do kuriera, o czym też dobrze jest wiedzieć wcześniej.

 

------------------------------------------------------------------





Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x