Nowe opcje w Panelu Klienta

2020-08-03

Dla wygody naszych klientów wprowadziliśmy nowe opcje w Panelu Klienta. 

 

Celem modyfikacji było usprawnienie i przyspieszenie komunikacji pomiędzy klientem a FastPost.pl w zakresie najczęstszych działań związanych z zamówioną już usługą. Cel został osiągnięty. Aktualnie każdy klient ma możliwość anulowania, ponowienia odbioru, zamówienia zwrotu oraz powielania każdej zamówionej usługi za pomocą jednego kliknięcia. Opcja, jak cały nasz system, dostępne są 24h na dobę. 

Wspomniane opcje nie wymagają bezpośredniego kontaktu z pracownikiem FastPost.pl. Informacja o wyborze którejkolwiek z nich trafia bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta gdzie jest w odpowiedni sposób procedowana. Dwie z powyższych opcji dodatkowych działają automatycznie tj. “duplikuj” oraz “zwrot”, a pozostałe dwie realizowane są przez BOK w standardowych godzinach pracy. Usługi dostępny wyłącznie dla klientów posiadających aktywne konto.

 

 

Poniżej szerszy opis nowych możliwości.

 

"duplikuj" - opcja dająca możliwość szybkiego zamówienia identycznej przesyłki. Dane nadawcy i odbiorcy, wymiary, waga, przewoźnik oraz usługi dodatkowe pozostają bez zmian. Wymagane jest jedynie potwierdzenie zlecenia. Usługa działa automatycznie i jest dostępna 24h.

 

"zwrot" - opcja umożliwiająca zamówienie przesyłki zwrotnej od odbiorcy pierwotnego zlecenia. Po wyborze tej opcji zostajemy przeniesieni do formularza zamówienia gdzie wszystkie dane są już wypełnione (nadawcą wtedy jest wcześniejszy odbiorca, a odbiorcą staje sie nadawca), a nam pozostaje jedynie potwierdzenie zlecenia. Usługa działa automatycznie i jest dostępna 24h.

 

"ponów odb." - opcja przydatna w przypadku braku pojazdu kuriera we wskazanym terminie. Zgłoszenie trafia bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta gdzie jest weryfikowane. BOK podejmuje interwencje po stronie firmy kurierskiej i potwierdza wiadomością e-mail klientowi nowy termin odbioru przesyłki. Usługa dostępna w godzinach pracy BOK. 

 

"anuluj" - opcja umożliwiająca zgłaszanie do Biura Obsługi Klienta chęci anulowania zamówienia. Po weryfikacji BOK anuluje zlecenie u przewoźnika i potwierdza klientowi wiadomością e-mail akceptację anulowania. Usługa dostępna w godzinach pracy BOK. 

 

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany wpłyną pozytywnie na komfort współpracy z FastPost.pl

 

Zespół FastPost.pl

 



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x